Sukces oparty na dobrym planie. Dlaczego lista Alicji Rudnickiej “100 sposobów na zdobycie Klienta za free lub niewielkim kosztem” okazała się tak pomocna?
Uważna lektura “100 sposobów..” niewątpliwie zmusza do myślenia. “Przesortowuje” utarte schematy działania i dopinguje do szerszego i co ważne bardziej świeżego spojrzenia na zagadnienie marketingu biznesowego. “Pokażę Ci możliwość, Ty dostosuj ją do własnej sytuacji” – zdaje się mówić autorka, zachęcając do modyfikacji jej pomysłów, do indywidualnej pracy podpartej jej “bazą”.
Internet, media społecznościowe, marketing bezpośredni, eventy – Alicja zachęca do walki na każdym polu. Aktywne działania wymagają wyjścia ze strefy komfortu, zmuszają do bezpośredniego kontaktu z potencjalnym klientem lub przyszłym partnerem biznesowym. Zmiany to inwestycja czasu, pracy i cierpliwości . Alicja nie zaprzecza, nie koloryzuje, nie obiecuje sukcesu po kilku dniach. I dlatego jest tak bardzo przekonująca. Nie twierdzi, że jest najlepsza, nie poucza – daje narzędzie do ręki i mówi, że to fragment jej doświadczeń, może Czytelnik ma inne, równie ważne, niech wiec je wykorzystuje! Zgodnie z zaleceniami Alicji jestem w trakcie tworzenia własnej listy, biorę pod uwagę osobistą sytuację biznesową, dostosowuje, modyfikuje, klasyfikuję indywidualne koncepcje i co ważne – na nowo systematyzuje moje plany marketingowe. Dzięki niej lista moich planów marketingowych jest bardziej przejrzysta, konkretna i mocno realistyczna. Jest świetnym planem działania, dzięki któremu chcę odnieść sukces w branży, którą wybrałam.
Alicja Rudnicka poprzez jej “100 sposobów…” usystematyzowała moje zamierzenia marketingowe i uświadomiła ile jeszcze mogę zrobić. Teraz czas wprowadzić wszystko w życie! Dziękuję droga Imienniczko!