Szpilki po godzinach

  1. »
  2. 100 sposobów na pozyskanie...

„100 sposobów na pozyskanie klienta
za free lub niewielkim kosztem”

to szansa dla Twojego biznesu.

Przestań powtarzać, że nie potrafisz sprzedawać, zacznij działać!

Z tą listą będzie to o wiele prostsze.
ZAPISZ SIĘ TERAZ!

Odbierz PDF pełen pomysłów
i prezent niespodziankę!

ODBIERZ PREZENT JUŻ TERAZ

Opinie

Jadwiga Korzeniewska

"Alicja jest osobą o niesamowitej charyzmie - inspiruje, motywuje, daje przestrzeń do tego, by każdy członek społeczności mógł być lepszą wersją siebie.  Szpilki po godzinach to projekt, w którym spotykają się: pasja, energia, kreatywność i networking oparty w 100%  na budowaniu relacji. Bez wątpienia to jedna z najbardziej wartościowych społeczności biznesowych –  tak w sieci, jak i poza nią."

Sylwia Bogucka

"Moje skojarzenie na temat Szpilek - wydarzenia na jakich musisz być, osoby jakie warto poznać i niepodważalna jakość. Pamiętam pierwsze spotkanie, na którym poczułam niesamowitą kobiecą siłę  współbycia, pozytywnej wymiany wiedzy, doświadczeń i energii. I dla tych emocji uczestniczę w eventach Szpilek do dziś. To wszystko, nie byłoby możliwe gdyby nie kreatorka Szpilek – Alicja, którą podziwiam za jej profesjonalizm, podejście do biznesu, zdolności organizacyjne oraz talent do motywowania  i wspierania kobiet."

Joanna Fellmann

"(...) Dla mnie to absolutnie najlepsza grupa! Takiego wsparcia, siły i energii nie ma nigdzie indziej w sieci :)(...) Uważam, że jesteś świetnym Mentorem i to co robisz jest dla wielu z nas motorem, żeby się odważyć i ruszyć do przodu, zawalczyć o siebie. (...) I bez Ciebie, dziewczyn z grupy w ogóle nie zastanawiałabym się nad innym życiem. Teraz wiem, że gdy tylko moja pasja dostanie skrzydeł w postaci Klientów odfrunę na swoje na stałe 🙂 Wy dajecie taki power, ogromną dawkę motywacji i radości, że nie sposób Was nie uwielbiać. I za to dziękuję! Jesteś świetna w tym co robisz."

Ewa Chojecka
“„Zamówiłam konsultacje z Alicją, gdyż jestem na etapie wprowadzania do swojej działalności nowego modelu biznesowego opartego na kursach online. Wiem czego chcę, ale pytanie jest „Jak to zrobić”? I w tym momencie bezcenne okazała się rozmową z Alicją, która ma już takie doświadczenia za sobą. To dużo cenniejsze niż jakiekolwiek książki i szkolenia! To bezcenne! Alicja bardzo chętnie nie tylko dzieli się nie swoją wiedzą, doświadczeniem, narzędziami i sprawdzonymi metodami, ale osobiście wczuwa się w problem i daje bardzo konkretne wskazówki. Ona po prostu tryska pomysłami:) Myślę, że te konsultacje pozwolą mi uniknąć sporej ilości błędów oraz zaoszczędzić czas i pieniądze na własnych poszukiwaniach i testowaniu różnych rozwiązań. Dodatkowe każde spotkanie to spora dawka optymizmu oraz nowej i uskrzydlającej motywacji. Polecam!””
Justyna Honorata Kiełpińska
“"Przed konsultacją miałam wrażenie, że stoję przed ścianą, która zasłania mi widok na drogę, jaką miałam jeszcze do przejścia i choć wiedziałam, że CHCĘ ją przejść, to jednak nie wiedziałam JAK? Alicja znała już nieco sytuację i na konsultacji była jak nieustraszony wojownik lub jak magik, który wyciąga z rękawa rozwiązania, konkretne wskazówki, jakie były adekwatne do danego etapu wdrażanego projektu. "Strzelała" rozwiązaniami niczym żołnierz doskonale posługujący się swoją bronią, skoncentrowany na celu i nie mający zamiaru spudłować. Czy czułam, że nie jestem już sama w swoich działaniach? ZDECYDOWANIE! Uważam, że Alicja jest właściwą osobą jeśli chcesz mieć pewność, że ktoś zajmie się Twoim biznesem jak swoim! Więc tym bardziej jeśli jesteś w momencie, kiedy CHOLERNIE brak Ci wsparcia a Twoje rezerwy motywacji, determinacji i ludzkiej wytrzymałości... zwyczajnie kruszeją, i być może nawet myślisz o tym,  by się poddać w swoich działaniach, to wg mnie, lepszym ROZWIĄZANIEM będzie "poddać się" raczej temu, co doradzi Alicja. ZAUFAJ tak jak ja, a przekonasz się, że to świetna INWESTYCJA. Z serca polecam!"”
Alicja Waldau

Sukces oparty na dobrym planie. Dlaczego lista Alicji Rudnickiej "100 sposobów na zdobycie Klienta za free lub niewielkim kosztem" okazała się tak pomocna?

Uważna lektura "100 sposobów.." niewątpliwie zmusza do myślenia. "Przesortowuje" utarte schematy działania i dopinguje do szerszego i co ważne  bardziej świeżego spojrzenia na zagadnienie marketingu biznesowego. "Pokażę Ci możliwość, Ty dostosuj ją do własnej sytuacji" - zdaje się mówić autorka, zachęcając do modyfikacji jej pomysłów, do indywidualnej pracy podpartej jej "bazą".

Internet, media społecznościowe, marketing bezpośredni, eventy - Alicja zachęca do walki na każdym polu.  Aktywne działania wymagają wyjścia ze strefy komfortu, zmuszają do bezpośredniego kontaktu z potencjalnym klientem lub przyszłym partnerem biznesowym. Zmiany to inwestycja czasu, pracy i cierpliwości . Alicja nie zaprzecza, nie koloryzuje, nie obiecuje sukcesu po kilku dniach.  I dlatego jest tak bardzo przekonująca. Nie twierdzi, że jest najlepsza, nie poucza - daje narzędzie do ręki i mówi, że to fragment jej doświadczeń, może Czytelnik ma inne, równie ważne, niech wiec je wykorzystuje! Zgodnie z zaleceniami Alicji jestem w trakcie tworzenia własnej listy, biorę pod uwagę osobistą sytuację biznesową, dostosowuje, modyfikuje, klasyfikuję indywidualne koncepcje i co ważne - na nowo systematyzuje moje plany marketingowe. Dzięki niej lista moich planów marketingowych jest bardziej przejrzysta, konkretna i mocno realistyczna. Jest świetnym planem działania, dzięki któremu chcę odnieść sukces w branży, którą wybrałam.

Alicja Rudnicka poprzez jej "100 sposobów…" usystematyzowała moje zamierzenia marketingowe i uświadomiła ile jeszcze mogę zrobić.  Teraz czas wprowadzić wszystko w życie! Dziękuję droga Imienniczko!

Ewelina Paciejewska

"Wykorzystałam ten PDF do pracy z moim zespołem. Przesłałam go wszystkim pracownikom jako inspirującą lekturę obowiązkową i kilka dni później zorganizowaliśmy pierwszą telekonferencję, żeby wymienić się pomysłami na wprowadzenie wybranych sposobów w najbliższych miesiącach. Lista fajnie się sprawdza, bo jest daje konkretne punkty wyjścia do rozmowy, więc łatwiej opracować konkretne pomysły dopasowane do swojej firmy.

Polecam każdemu komu zdarzyło się wybiec w planowaniu za daleko i przeoczyć oczywiste sposoby, które są na wyciągnięcie ręki. Niezależnie jaki rodzaj biznesu prowadzisz i czy pracujesz sama czy z zespołem - na pewno znajdziesz przynajmniej kilka punktów, które możesz zacząć stosować od razu. Polecam wydrukować sobie i zaglądać regularnie."

Magda Rychlik
“"Otóż, ciężko wyrazić mi słowami moje zachwycenie tą 1,5 h sesją. Tak prosto i intuicyjnie zgodziłam się z Twoimi przemyśleniami, że aż sama jestem zaskoczona. Po prostu wyjawiłaś prosto w twarz to, z czym się sama borykałam, a nie umiałam konkretnie tego nazwać. (…) Muszę się pochwalić 🙂 Podczas odwiedzin w Trójmieście zaplanowałam sobie wizyty w kilku sklepach. Udało mi się odwiedzić 5 sklepów w Gdyni i jeden luksusowy fitness w Gdańsku. Wszystkie sklepy złożyły zamówienia. Małe bo małe, ale są! Śmiałyśmy się z Anią, że mam 100% skuteczność :))))) Pani menagerka w fitness clubie została znokautowana przez smak czekolad (wszędzie miałam próbki i formularz zamówienia 😉 ) i obiecała, że poruszy temat zamówień na najbliższym spotkanie z szefostwem. Mają idealną ilość miejsca na blacie na nasze czekolady 😉 Trzymaj bardzo Cię proszę kciuki za nas. Bardzo bardzo nam się przydadzą."”
Katarzyna Leśniak

"Otrzymałam od Ciebie pdf "100 sposobów na pozyskanie Klienta za free lub niewielkim kosztem", a ponieważ zdaję sobie sprawę z tego, jak dużo czasu poświęca się na stworzenie takich pozycji i ile serca się w to wkłada - postanowiłam wrócić do Ciebie z informacją zwrotną 🙂

Od października b.r. prowadzę działalność pośrednictwa ubezpieczeniowego jako wyłączny agent Compensy. W czerwcu zrezygnowałam z etatu (z takich czy innych powodów), nie mając "nakręconej" nowej pracy. Powiem tak: jest ciężko jak nie wiem co. Szczególnie właśnie w kwestii nowego klienta. Gdy otrzymałam "100 sposobów..." to rzuciłam się na nie jak kot na myszy 🙂

Przeczytałam od deski do deski najpierw na komputerze i pożałowałam, że od razu nie wydrukowałam, ponieważ wiele punktów chciałam od razu zakreślić (żeby mi nie umknęły). Potem wydrukowałam. Wzięłam plik post it'ów, zakreślacz, ołówek i zaczęłam sobie mazać, zaznaczać, robić notatki.

Jestem zachwycona tym pdf-em mimo, że z wielu punktów tam ujętych zdawałam sobie sprawę. Kilka nawet wprowadziłam już w życie. Ale całą masę zaznaczyłam i będę starała się wprowadzić chociaż parę, etapami, żeby nie łapać kilku srok za jeden ogon, bo to też nie jest dobrze 🙂

Bardzo Ci dziękuję za wysiłek, który włożyłaś w stworzenie czegoś, co - mam nadzieję - pomoże mi na wzrost sprzedaży polis ubezpieczeniowych :)"

Marta Bieniak Spyrczak

"Alicję poznałam podczas jednej z konferencji Szpilek, której była organizatorką. To czym ujęła mnie od pierwszych chwil, to jej profesjonalizm oraz zaangażowanie w projekty. Alicja stworzyła miejsce wyjątkowe - Szpilki to przestrzeń dla kreatywnych kobiet, które pragną rozwijać swoje pasje aby przekuć je w świetnie prosperujący biznes. Polecam!"

Kasia Konopa

"Prowadzę swoją firmę od dwóch lat i jako „świeżak” byłam wystawcą na imprezie Alicji. Byłam pod wrażeniem jej zdolności organizacyjnych, umiejętności skupiania wokół siebie fantastycznych kobiet i pogody ducha z nieodstępującym jej uśmiechem. Natychmiast dołączyłam do Szpilkowej grupy nawiązując wiele cennych znajomości i przyjaźni. Grupa jest niesamowicie inspirująca, pomocna, jest bezpiecznym miejscem dla kobiet na każdym etapie prowadzenia działalności."

Agnieszka Zagajewska

„Chciałam Wam podziękować... ze jesteście i Alicja Orthwein Tobie za tę grupę. Od 3 miesięcy startuje. Nic nie wychodzi jestem pogubiona ze wszystkim. Od kilku dni czytam i czytam i pisze do Was - dostaje profesjonalne rzeczowe odpowiedzi. Świetne ceny. Porady. Mile słowa. Kciuki. Rozwiązania. Jak przeczytałam dziś post o ubraniach biznesowych to pomyślałam że czytacie w moich myślach. Dziękuję  jestem wzruszona kobiety jesteście cudowne!”

Renata Janicka

„Chcę Ci podziękować za energię, którą włożyłaś w mój biznes fotograficzny. Wkroczyłaś znienacka i kopnęłaś w dobrym kierunku! Na spotkaniach Szpilkowych i na Grupie poznaję fajne kobiety biznesu i już tworzymy razem świetne projekty! Niesamowite jest to, jak szybko pomysł czy pytanie wrzucone na Grupę generuje nowe możliwości biznesowe i inspiruje nas do działania, a rozmowa z Tobą fajnie to wszystko ukierunkowuje! Dzięki za dzielenie się sobą :)”

Jola Polowczyk

"Ściskam Was Szpilki, to najlepsza grupa w jakiej jestem na fb. (...) Szpilki są świetne, tak tu miło, aż się nie chce stąd wychodzić :)"

Ewa Maria Hordejuk

"Alicja jest osobą o niesamowitej energii. Podziwiam ją za konsekwencję w realizacji celów oraz za ogromny trud wkładany w promocję kobiecych biznesów. Osoby takie jak Alicja mają ogromny wpływ na rozwój przedsiębiorczości w Polsce."

Anna Żmijewska

"Spotkania Szpilek, mają niepowtarzalny charakter. W kameralnej atmosferze ułatwiają bliższe poznanie uczestniczek, nawiązanie relacji i współpracy. Pełne pozytywnej energii i przydatnej wiedzy."

Olga Ziemniak

"Szpilki to grupa niesamowitych kobiet, które mają odwagę realizować swoje marzenia i wspierać się wzajemnie, dzieląc się wiedzą i doświadczeniem w biznesie."

Justyna Ostropolska

"Szpilki to idealne miejsce dla kobiet pragnących sukcesu. Tutaj znajdą inspirację, spotkają pokrewne dusze  i dostaną pozytywnego "kopa", dzięki któremu pójdą  w dobrą stronę. Warsztaty Szpilek to wydarzenia, których nie możesz przegapić. Pozwolą Ci rozwinąć skrzydła i sięgnąć marzeń, zachowując równowagę między życiem osobistym i zawodowym. W szpilkach czy bez, Alicja z pewnością zarazi Cię dobrą energią i zmotywuje do pracy."

Agnieszka Szczepaniak

"Jestem od niedawna w społeczności Szpilek i chętnie obserwuje to, co robi Alicja. To, co mnie osobiście urzekło w Głównodowądzącej Szpilek to przede wszystkim jej szczerość i autentyczność 🙂 Mam wrażenie, że te dwa elementy, na których Alicja buduje swoje przedsięwzięcia przynoszą jej tak dobre rezultaty. Także ze swojej strony trzymam kciuki i życzę wszystkiego, co najlepsze :)"

Agnieszka Gajewska

"Szpilki inspirują mnie codziennie. Wpisy od wielu niesamowitych kobiet uczą, motywują i rozwijają. Alicja jest geniuszem moderacji grupy kobiecej. Dla mnie na dziś nie ma dnia bez Szpilek. To więcej niż biznes, to więź!"

 ”
Alicja Waldau
Alicja Waldau

Sukces oparty na dobrym planie. Dlaczego lista Alicji Rudnickiej “100 sposobów na zdobycie Klienta za free lub niewielkim kosztem” okazała się tak pomocna?

Uważna lektura “100 sposobów..” niewątpliwie zmusza do myślenia. “Przesortowuje” utarte schematy działania i dopinguje do szerszego i co ważne  bardziej świeżego spojrzenia na zagadnienie marketingu biznesowego. “Pokażę Ci możliwość, Ty dostosuj ją do własnej sytuacji” – zdaje się mówić autorka, zachęcając do modyfikacji jej pomysłów, do indywidualnej pracy podpartej jej “bazą”.

Internet, media społecznościowe, marketing bezpośredni, eventy – Alicja zachęca do walki na każdym polu.  Aktywne działania wymagają wyjścia ze strefy komfortu, zmuszają do bezpośredniego kontaktu z potencjalnym klientem lub przyszłym partnerem biznesowym. Zmiany to inwestycja czasu, pracy i cierpliwości . Alicja nie zaprzecza, nie koloryzuje, nie obiecuje sukcesu po kilku dniach.  I dlatego jest tak bardzo przekonująca. Nie twierdzi, że jest najlepsza, nie poucza – daje narzędzie do ręki i mówi, że to fragment jej doświadczeń, może Czytelnik ma inne, równie ważne, niech wiec je wykorzystuje! Zgodnie z zaleceniami Alicji jestem w trakcie tworzenia własnej listy, biorę pod uwagę osobistą sytuację biznesową, dostosowuje, modyfikuje, klasyfikuję indywidualne koncepcje i co ważne – na nowo systematyzuje moje plany marketingowe. Dzięki niej lista moich planów marketingowych jest bardziej przejrzysta, konkretna i mocno realistyczna. Jest świetnym planem działania, dzięki któremu chcę odnieść sukces w branży, którą wybrałam.

Alicja Rudnicka poprzez jej “100 sposobów…” usystematyzowała moje zamierzenia marketingowe i uświadomiła ile jeszcze mogę zrobić.  Teraz czas wprowadzić wszystko w życie! Dziękuję droga Imienniczko!

Ewelina Paciejewska
Ewelina Paciejewska

“Wykorzystałam ten PDF do pracy z moim zespołem. Przesłałam go wszystkim pracownikom jako inspirującą lekturę obowiązkową i kilka dni później zorganizowaliśmy pierwszą telekonferencję, żeby wymienić się pomysłami na wprowadzenie wybranych sposobów w najbliższych miesiącach. Lista fajnie się sprawdza, bo jest daje konkretne punkty wyjścia do rozmowy, więc łatwiej opracować konkretne pomysły dopasowane do swojej firmy.

Polecam każdemu komu zdarzyło się wybiec w planowaniu za daleko i przeoczyć oczywiste sposoby, które są na wyciągnięcie ręki. Niezależnie jaki rodzaj biznesu prowadzisz i czy pracujesz sama czy z zespołem – na pewno znajdziesz przynajmniej kilka punktów, które możesz zacząć stosować od razu. Polecam wydrukować sobie i zaglądać regularnie.”

Katarzyna Leśniak
Katarzyna Leśniak

“Otrzymałam od Ciebie pdf “100 sposobów na pozyskanie Klienta za free lub niewielkim kosztem”, a ponieważ zdaję sobie sprawę z tego, jak dużo czasu poświęca się na stworzenie takich pozycji i ile serca się w to wkłada – postanowiłam wrócić do Ciebie z informacją zwrotną 🙂

Od października b.r. prowadzę działalność pośrednictwa ubezpieczeniowego jako wyłączny agent Compensy. W czerwcu zrezygnowałam z etatu (z takich czy innych powodów), nie mając “nakręconej” nowej pracy. Powiem tak: jest ciężko jak nie wiem co. Szczególnie właśnie w kwestii nowego klienta. Gdy otrzymałam “100 sposobów…” to rzuciłam się na nie jak kot na myszy 🙂

Przeczytałam od deski do deski najpierw na komputerze i pożałowałam, że od razu nie wydrukowałam, ponieważ wiele punktów chciałam od razu zakreślić (żeby mi nie umknęły). Potem wydrukowałam. Wzięłam plik post it’ów, zakreślacz, ołówek i zaczęłam sobie mazać, zaznaczać, robić notatki.

Jestem zachwycona tym pdf-em mimo, że z wielu punktów tam ujętych zdawałam sobie sprawę. Kilka nawet wprowadziłam już w życie. Ale całą masę zaznaczyłam i będę starała się wprowadzić chociaż parę, etapami, żeby nie łapać kilku srok za jeden ogon, bo to też nie jest dobrze 🙂

Bardzo Ci dziękuję za wysiłek, który włożyłaś w stworzenie czegoś, co – mam nadzieję – pomoże mi na wzrost sprzedaży polis ubezpieczeniowych :)”