„100 sposobów na pozyskanie klienta
za free lub niewielkim kosztem”
Przestań powtarzać, że nie potrafisz sprzedawać, zacznij działać!
Odbierz PDF pełen pomysłów
i prezent niespodziankę!
ODBIERZ PREZENT JUŻ TERAZ
Opinie
"Alicja jest osobą o niesamowitej charyzmie - inspiruje, motywuje, daje przestrzeń do tego, by każdy członek społeczności mógł być lepszą wersją siebie. Szpilki po godzinach to projekt, w którym spotykają się: pasja, energia, kreatywność i networking oparty w 100% na budowaniu relacji. Bez wątpienia to jedna z najbardziej wartościowych społeczności biznesowych – tak w sieci, jak i poza nią."
”"Moje skojarzenie na temat Szpilek - wydarzenia na jakich musisz być, osoby jakie warto poznać i niepodważalna jakość. Pamiętam pierwsze spotkanie, na którym poczułam niesamowitą kobiecą siłę współbycia, pozytywnej wymiany wiedzy, doświadczeń i energii. I dla tych emocji uczestniczę w eventach Szpilek do dziś. To wszystko, nie byłoby możliwe gdyby nie kreatorka Szpilek – Alicja, którą podziwiam za jej profesjonalizm, podejście do biznesu, zdolności organizacyjne oraz talent do motywowania i wspierania kobiet."
”"(...) Dla mnie to absolutnie najlepsza grupa! Takiego wsparcia, siły i energii nie ma nigdzie indziej w sieci :)(...) Uważam, że jesteś świetnym Mentorem i to co robisz jest dla wielu z nas motorem, żeby się odważyć i ruszyć do przodu, zawalczyć o siebie. (...) I bez Ciebie, dziewczyn z grupy w ogóle nie zastanawiałabym się nad innym życiem. Teraz wiem, że gdy tylko moja pasja dostanie skrzydeł w postaci Klientów odfrunę na swoje na stałe 🙂 Wy dajecie taki power, ogromną dawkę motywacji i radości, że nie sposób Was nie uwielbiać. I za to dziękuję! Jesteś świetna w tym co robisz."
”Sukces oparty na dobrym planie. Dlaczego lista Alicji Rudnickiej "100 sposobów na zdobycie Klienta za free lub niewielkim kosztem" okazała się tak pomocna?
Uważna lektura "100 sposobów.." niewątpliwie zmusza do myślenia. "Przesortowuje" utarte schematy działania i dopinguje do szerszego i co ważne bardziej świeżego spojrzenia na zagadnienie marketingu biznesowego. "Pokażę Ci możliwość, Ty dostosuj ją do własnej sytuacji" - zdaje się mówić autorka, zachęcając do modyfikacji jej pomysłów, do indywidualnej pracy podpartej jej "bazą".
Internet, media społecznościowe, marketing bezpośredni, eventy - Alicja zachęca do walki na każdym polu. Aktywne działania wymagają wyjścia ze strefy komfortu, zmuszają do bezpośredniego kontaktu z potencjalnym klientem lub przyszłym partnerem biznesowym. Zmiany to inwestycja czasu, pracy i cierpliwości . Alicja nie zaprzecza, nie koloryzuje, nie obiecuje sukcesu po kilku dniach. I dlatego jest tak bardzo przekonująca. Nie twierdzi, że jest najlepsza, nie poucza - daje narzędzie do ręki i mówi, że to fragment jej doświadczeń, może Czytelnik ma inne, równie ważne, niech wiec je wykorzystuje! Zgodnie z zaleceniami Alicji jestem w trakcie tworzenia własnej listy, biorę pod uwagę osobistą sytuację biznesową, dostosowuje, modyfikuje, klasyfikuję indywidualne koncepcje i co ważne - na nowo systematyzuje moje plany marketingowe. Dzięki niej lista moich planów marketingowych jest bardziej przejrzysta, konkretna i mocno realistyczna. Jest świetnym planem działania, dzięki któremu chcę odnieść sukces w branży, którą wybrałam.
Alicja Rudnicka poprzez jej "100 sposobów…" usystematyzowała moje zamierzenia marketingowe i uświadomiła ile jeszcze mogę zrobić. Teraz czas wprowadzić wszystko w życie! Dziękuję droga Imienniczko!
”"Wykorzystałam ten PDF do pracy z moim zespołem. Przesłałam go wszystkim pracownikom jako inspirującą lekturę obowiązkową i kilka dni później zorganizowaliśmy pierwszą telekonferencję, żeby wymienić się pomysłami na wprowadzenie wybranych sposobów w najbliższych miesiącach. Lista fajnie się sprawdza, bo jest daje konkretne punkty wyjścia do rozmowy, więc łatwiej opracować konkretne pomysły dopasowane do swojej firmy.
Polecam każdemu komu zdarzyło się wybiec w planowaniu za daleko i przeoczyć oczywiste sposoby, które są na wyciągnięcie ręki. Niezależnie jaki rodzaj biznesu prowadzisz i czy pracujesz sama czy z zespołem - na pewno znajdziesz przynajmniej kilka punktów, które możesz zacząć stosować od razu. Polecam wydrukować sobie i zaglądać regularnie."
”"Otrzymałam od Ciebie pdf "100 sposobów na pozyskanie Klienta za free lub niewielkim kosztem", a ponieważ zdaję sobie sprawę z tego, jak dużo czasu poświęca się na stworzenie takich pozycji i ile serca się w to wkłada - postanowiłam wrócić do Ciebie z informacją zwrotną 🙂
Od października b.r. prowadzę działalność pośrednictwa ubezpieczeniowego jako wyłączny agent Compensy. W czerwcu zrezygnowałam z etatu (z takich czy innych powodów), nie mając "nakręconej" nowej pracy. Powiem tak: jest ciężko jak nie wiem co. Szczególnie właśnie w kwestii nowego klienta. Gdy otrzymałam "100 sposobów..." to rzuciłam się na nie jak kot na myszy 🙂
Przeczytałam od deski do deski najpierw na komputerze i pożałowałam, że od razu nie wydrukowałam, ponieważ wiele punktów chciałam od razu zakreślić (żeby mi nie umknęły). Potem wydrukowałam. Wzięłam plik post it'ów, zakreślacz, ołówek i zaczęłam sobie mazać, zaznaczać, robić notatki.
Jestem zachwycona tym pdf-em mimo, że z wielu punktów tam ujętych zdawałam sobie sprawę. Kilka nawet wprowadziłam już w życie. Ale całą masę zaznaczyłam i będę starała się wprowadzić chociaż parę, etapami, żeby nie łapać kilku srok za jeden ogon, bo to też nie jest dobrze 🙂
Bardzo Ci dziękuję za wysiłek, który włożyłaś w stworzenie czegoś, co - mam nadzieję - pomoże mi na wzrost sprzedaży polis ubezpieczeniowych :)"
”"Alicję poznałam podczas jednej z konferencji Szpilek, której była organizatorką. To czym ujęła mnie od pierwszych chwil, to jej profesjonalizm oraz zaangażowanie w projekty. Alicja stworzyła miejsce wyjątkowe - Szpilki to przestrzeń dla kreatywnych kobiet, które pragną rozwijać swoje pasje aby przekuć je w świetnie prosperujący biznes. Polecam!"
”"Prowadzę swoją firmę od dwóch lat i jako „świeżak” byłam wystawcą na imprezie Alicji. Byłam pod wrażeniem jej zdolności organizacyjnych, umiejętności skupiania wokół siebie fantastycznych kobiet i pogody ducha z nieodstępującym jej uśmiechem. Natychmiast dołączyłam do Szpilkowej grupy nawiązując wiele cennych znajomości i przyjaźni. Grupa jest niesamowicie inspirująca, pomocna, jest bezpiecznym miejscem dla kobiet na każdym etapie prowadzenia działalności."
”„Chciałam Wam podziękować... ze jesteście i Alicja Orthwein Tobie za tę grupę. Od 3 miesięcy startuje. Nic nie wychodzi jestem pogubiona ze wszystkim. Od kilku dni czytam i czytam i pisze do Was - dostaje profesjonalne rzeczowe odpowiedzi. Świetne ceny. Porady. Mile słowa. Kciuki. Rozwiązania. Jak przeczytałam dziś post o ubraniach biznesowych to pomyślałam że czytacie w moich myślach. Dziękuję jestem wzruszona kobiety jesteście cudowne!”
”„Chcę Ci podziękować za energię, którą włożyłaś w mój biznes fotograficzny. Wkroczyłaś znienacka i kopnęłaś w dobrym kierunku! Na spotkaniach Szpilkowych i na Grupie poznaję fajne kobiety biznesu i już tworzymy razem świetne projekty! Niesamowite jest to, jak szybko pomysł czy pytanie wrzucone na Grupę generuje nowe możliwości biznesowe i inspiruje nas do działania, a rozmowa z Tobą fajnie to wszystko ukierunkowuje! Dzięki za dzielenie się sobą :)”
”"Ściskam Was Szpilki, to najlepsza grupa w jakiej jestem na fb. (...) Szpilki są świetne, tak tu miło, aż się nie chce stąd wychodzić :)"
”"Alicja jest osobą o niesamowitej energii. Podziwiam ją za konsekwencję w realizacji celów oraz za ogromny trud wkładany w promocję kobiecych biznesów. Osoby takie jak Alicja mają ogromny wpływ na rozwój przedsiębiorczości w Polsce."
”"Spotkania Szpilek, mają niepowtarzalny charakter. W kameralnej atmosferze ułatwiają bliższe poznanie uczestniczek, nawiązanie relacji i współpracy. Pełne pozytywnej energii i przydatnej wiedzy."
”"Szpilki to grupa niesamowitych kobiet, które mają odwagę realizować swoje marzenia i wspierać się wzajemnie, dzieląc się wiedzą i doświadczeniem w biznesie."
”"Szpilki to idealne miejsce dla kobiet pragnących sukcesu. Tutaj znajdą inspirację, spotkają pokrewne dusze i dostaną pozytywnego "kopa", dzięki któremu pójdą w dobrą stronę. Warsztaty Szpilek to wydarzenia, których nie możesz przegapić. Pozwolą Ci rozwinąć skrzydła i sięgnąć marzeń, zachowując równowagę między życiem osobistym i zawodowym. W szpilkach czy bez, Alicja z pewnością zarazi Cię dobrą energią i zmotywuje do pracy."
”"Jestem od niedawna w społeczności Szpilek i chętnie obserwuje to, co robi Alicja. To, co mnie osobiście urzekło w Głównodowądzącej Szpilek to przede wszystkim jej szczerość i autentyczność 🙂 Mam wrażenie, że te dwa elementy, na których Alicja buduje swoje przedsięwzięcia przynoszą jej tak dobre rezultaty. Także ze swojej strony trzymam kciuki i życzę wszystkiego, co najlepsze :)"
”"Szpilki inspirują mnie codziennie. Wpisy od wielu niesamowitych kobiet uczą, motywują i rozwijają. Alicja jest geniuszem moderacji grupy kobiecej. Dla mnie na dziś nie ma dnia bez Szpilek. To więcej niż biznes, to więź!"
”Sukces oparty na dobrym planie. Dlaczego lista Alicji Rudnickiej “100 sposobów na zdobycie Klienta za free lub niewielkim kosztem” okazała się tak pomocna?
Uważna lektura “100 sposobów..” niewątpliwie zmusza do myślenia. “Przesortowuje” utarte schematy działania i dopinguje do szerszego i co ważne bardziej świeżego spojrzenia na zagadnienie marketingu biznesowego. “Pokażę Ci możliwość, Ty dostosuj ją do własnej sytuacji” – zdaje się mówić autorka, zachęcając do modyfikacji jej pomysłów, do indywidualnej pracy podpartej jej “bazą”.
Internet, media społecznościowe, marketing bezpośredni, eventy – Alicja zachęca do walki na każdym polu. Aktywne działania wymagają wyjścia ze strefy komfortu, zmuszają do bezpośredniego kontaktu z potencjalnym klientem lub przyszłym partnerem biznesowym. Zmiany to inwestycja czasu, pracy i cierpliwości . Alicja nie zaprzecza, nie koloryzuje, nie obiecuje sukcesu po kilku dniach. I dlatego jest tak bardzo przekonująca. Nie twierdzi, że jest najlepsza, nie poucza – daje narzędzie do ręki i mówi, że to fragment jej doświadczeń, może Czytelnik ma inne, równie ważne, niech wiec je wykorzystuje! Zgodnie z zaleceniami Alicji jestem w trakcie tworzenia własnej listy, biorę pod uwagę osobistą sytuację biznesową, dostosowuje, modyfikuje, klasyfikuję indywidualne koncepcje i co ważne – na nowo systematyzuje moje plany marketingowe. Dzięki niej lista moich planów marketingowych jest bardziej przejrzysta, konkretna i mocno realistyczna. Jest świetnym planem działania, dzięki któremu chcę odnieść sukces w branży, którą wybrałam.
Alicja Rudnicka poprzez jej “100 sposobów…” usystematyzowała moje zamierzenia marketingowe i uświadomiła ile jeszcze mogę zrobić. Teraz czas wprowadzić wszystko w życie! Dziękuję droga Imienniczko!
“Wykorzystałam ten PDF do pracy z moim zespołem. Przesłałam go wszystkim pracownikom jako inspirującą lekturę obowiązkową i kilka dni później zorganizowaliśmy pierwszą telekonferencję, żeby wymienić się pomysłami na wprowadzenie wybranych sposobów w najbliższych miesiącach. Lista fajnie się sprawdza, bo jest daje konkretne punkty wyjścia do rozmowy, więc łatwiej opracować konkretne pomysły dopasowane do swojej firmy.
Polecam każdemu komu zdarzyło się wybiec w planowaniu za daleko i przeoczyć oczywiste sposoby, które są na wyciągnięcie ręki. Niezależnie jaki rodzaj biznesu prowadzisz i czy pracujesz sama czy z zespołem – na pewno znajdziesz przynajmniej kilka punktów, które możesz zacząć stosować od razu. Polecam wydrukować sobie i zaglądać regularnie.”
“Otrzymałam od Ciebie pdf “100 sposobów na pozyskanie Klienta za free lub niewielkim kosztem”, a ponieważ zdaję sobie sprawę z tego, jak dużo czasu poświęca się na stworzenie takich pozycji i ile serca się w to wkłada – postanowiłam wrócić do Ciebie z informacją zwrotną 🙂
Od października b.r. prowadzę działalność pośrednictwa ubezpieczeniowego jako wyłączny agent Compensy. W czerwcu zrezygnowałam z etatu (z takich czy innych powodów), nie mając “nakręconej” nowej pracy. Powiem tak: jest ciężko jak nie wiem co. Szczególnie właśnie w kwestii nowego klienta. Gdy otrzymałam “100 sposobów…” to rzuciłam się na nie jak kot na myszy 🙂
Przeczytałam od deski do deski najpierw na komputerze i pożałowałam, że od razu nie wydrukowałam, ponieważ wiele punktów chciałam od razu zakreślić (żeby mi nie umknęły). Potem wydrukowałam. Wzięłam plik post it’ów, zakreślacz, ołówek i zaczęłam sobie mazać, zaznaczać, robić notatki.
Jestem zachwycona tym pdf-em mimo, że z wielu punktów tam ujętych zdawałam sobie sprawę. Kilka nawet wprowadziłam już w życie. Ale całą masę zaznaczyłam i będę starała się wprowadzić chociaż parę, etapami, żeby nie łapać kilku srok za jeden ogon, bo to też nie jest dobrze 🙂
Bardzo Ci dziękuję za wysiłek, który włożyłaś w stworzenie czegoś, co – mam nadzieję – pomoże mi na wzrost sprzedaży polis ubezpieczeniowych :)”