loading

Odbierz PDF pełen pomysłów!

100 sposobów na pozyskanie klienta
za free lub niewielkim kosztem”

to szansa dla Twojego biznesu.

Przestań powtarzać, że nie potrafisz sprzedawać, zacznij działać!

Z tą listą będzie to o wiele prostsze.

ZAPISZ SIĘ TERAZ!

* pole wymagane
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych: *

OPINIE

Alicja Waldau
Alicja Waldau

Sukces oparty na dobrym planie. Dlaczego lista Alicji Rudnickiej " 100 sposobów na zdobycie Klienta za free lub niewielkim kosztem" okazała się tak pomocna?

Uważna lektura "100 sposobów.." niewątpliwie zmusza do myślenia. "Przesortowuje" utarte schematy działania i dopinguje do szerszego i co ważne  bardziej świeżego spojrzenia na zagadnienie marketingu biznesowego. "Pokażę Ci możliwość, Ty dostosuj ją do własnej sytuacji" - zdaje się mówić autorka, zachęcając do modyfikacji jej pomysłów, do indywidualnej pracy podpartej jej "bazą".

Internet, media społecznościowe, marketing bezpośredni, eventy - Alicja zachęca do walki na każdym polu.  Aktywne działania wymagają wyjścia ze strefy komfortu, zmuszają do bezpośredniego kontaktu z potencjalnym klientem lub przyszłym partnerem biznesowym.  Zmiany to inwestycja czasu, pracy i cierpliwości . Alicja nie zaprzecza, nie koloryzuje, nie obiecuje sukcesu po kilku dniach.  I dlatego jest tak bardzo przekonująca.  Nie twierdzi, że jest najlepsza, nie poucza - daje narzędzie do ręki i mówi, że to fragment jej doświadczeń, może Czytelnik ma inne, równie ważne, niech wiec je wykorzystuje! Zgodnie z zaleceniami Alicji jestem w trakcie tworzenia własnej listy, biorę pod uwagę osobistą sytuację biznesową, dostosowuje, modyfikuje, klasyfikuję indywidualne koncepcje i co ważne - na nowo systematyzuje moje plany marketingowe. Dzięki niej lista moich planów marketingowych jest bardziej przejrzysta, konkretna i mocno realistyczna. Jest świetnym planem działania, dzięki któremu chcę odnieść sukces w branży, którą wybrałam.

Alicja Rudnicka poprzez jej "100 sposobów…" usystematyzowała moje zamierzenia marketingowe i uświadomiła ile jeszcze mogę zrobić.  Teraz czas wprowadzić wszystko w życie! Dziękuję droga Imienniczko!

Ewelina Paciejewska
Ewelina Paciejewska

"Wykorzystałam ten PDF do pracy z moim zespołem. Przesłałam go wszystkim pracownikom jako inspirującą lekturę obowiązkową i kilka dni później zorganizowaliśmy pierwszą telekonferencję, żeby wymienić się pomysłami na wprowadzenie wybranych sposobów w najbliższych miesiącach. Lista fajnie się sprawdza, bo jest daje konkretne punkty wyjścia do rozmowy, więc łatwiej opracować konkretne pomysły dopasowane do swojej firmy.

Polecam każdemu komu zdarzyło się wybiec w planowaniu za daleko i przeoczyć oczywiste sposoby, które są na wyciągnięcie ręki. Niezależnie jaki rodzaj biznesu prowadzisz i czy pracujesz sama czy z zespołem - na pewno znajdziesz przynajmniej kilka punktów, które możesz zacząć stosować od razu. Polecam wydrukować sobie i zaglądać regularnie."

Katarzyna Leśniak
Katarzyna Leśniak

"Otrzymałam od Ciebie pdf "100 sposobów na pozyskanie Klienta za free lub niewielkim kosztem", a ponieważ zdaję sobie sprawę z tego, jak dużo czasu poświęca się na stworzenie takich pozycji i ile serca się w to wkłada - postanowiłam wrócić do Ciebie z informacją zwrotną 🙂

Od października b.r. prowadzę działalność pośrednictwa ubezpieczeniowego jako wyłączny agent Compensy. W czerwcu zrezygnowałam z etatu (z takich czy innych powodów), nie mając "nakręconej" nowej pracy. Powiem tak: jest ciężko jak nie wiem co. Szczególnie właśnie w kwestii nowego klienta. Gdy otrzymałam "100 sposobów..." to rzuciłam się na nie jak kot na myszy 🙂

Przeczytałam od deski do deski najpierw na komputerze i pożałowałam, że od razu nie wydrukowałam, ponieważ wiele punktów chciałam od razu zakreślić (żeby mi nie umknęły). Potem wydrukowałam. Wzięłam plik post it'ów, zakreślacz, ołówek i zaczęłam sobie mazać, zaznaczać, robić notatki.

Jestem zachwycona tym pdf-em mimo, że z wielu punktów tam ujętych zdawałam sobie sprawę. Kilka nawet wprowadziłam już w życie. Ale całą masę zaznaczyłam i będę starała się wprowadzić chociaż parę, etapami, żeby nie łapać kilku srok za jeden ogon, bo to też nie jest dobrze 🙂

Bardzo Ci dziękuję za wysiłek, który włożyłaś w stworzenie czegoś, co - mam nadzieję - pomoże mi na wzrost sprzedaży polis ubezpieczeniowych :)"

© Copyright by Alicja Rudnicka Szpilki po godzinach