loading

Thank you for choosing CosmoThemes and purchasing one of our Premium WordPress Themes your choice is greatly appreciated!

100 SPOSOBÓW NA POZYSKANIE KLIENTA

100 sposobów na pozyskanie Klienta za free lub niewielkim kosztem”
to szansa dla Twojego biznesu.

Przestań powtarzać, że nie potrafisz sprzedawać, zacznij działać!

Z tą listą będzie to o wiele prostsze.

ZAPISZ SIĘ TERAZ!

Odbierz PDF pełen pomysłów!

* pola wymagane
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych: *

Treść tego prezentu to jeden z elementów modułu “POZYSKIWANIE WYMARZONYCH KLIENTÓW” kursu on-line
“Zbuduj zaangażowaną społeczność zarówno on-line jak i w realu”

DOŁĄCZAJĄC DO SZKOLENIA, MASZ PEWNOŚĆ, ŻE KAŻDY Z TYCH SPOSOBÓW ZOSTANIE OMÓWIONY,
A NASTĘPNIE ZWERYFIKOWANY W GRUPIE UCZESTNICZEK KURSU.

OPINIE

Alicja Waldau
Alicja Waldau

Sukces oparty na dobrym planie. Dlaczego lista Alicji Rudnickiej " 100 sposobów na zdobycie Klienta za free lub niewielkim kosztem" okazała się tak pomocna?

Uważna lektura "100 sposobów.." niewątpliwie zmusza do myślenia. "Przesortowuje" utarte schematy działania i dopinguje do szerszego i co ważne  bardziej świeżego spojrzenia na zagadnienie marketingu biznesowego. "Pokażę Ci możliwość, Ty dostosuj ją do własnej sytuacji" - zdaje się mówić autorka, zachęcając do modyfikacji jej pomysłów, do indywidualnej pracy podpartej jej "bazą".

Internet, media społecznościowe, marketing bezpośredni, eventy - Alicja zachęca do walki na każdym polu.  Aktywne działania wymagają wyjścia ze strefy komfortu, zmuszają do bezpośredniego kontaktu z potencjalnym klientem lub przyszłym partnerem biznesowym.  Zmiany to inwestycja czasu, pracy i cierpliwości . Alicja nie zaprzecza, nie koloryzuje, nie obiecuje sukcesu po kilku dniach.  I dlatego jest tak bardzo przekonująca.  Nie twierdzi, że jest najlepsza, nie poucza - daje narzędzie do ręki i mówi, że to fragment jej doświadczeń, może Czytelnik ma inne, równie ważne, niech wiec je wykorzystuje! Zgodnie z zaleceniami Alicji jestem w trakcie tworzenia własnej listy, biorę pod uwagę osobistą sytuację biznesową, dostosowuje, modyfikuje, klasyfikuję indywidualne koncepcje i co ważne - na nowo systematyzuje moje plany marketingowe. Dzięki niej lista moich planów marketingowych jest bardziej przejrzysta, konkretna i mocno realistyczna. Jest świetnym planem działania, dzięki któremu chcę odnieść sukces w branży, którą wybrałam.

Alicja Rudnicka poprzez jej "100 sposobów…" usystematyzowała moje zamierzenia marketingowe i uświadomiła ile jeszcze mogę zrobić.  Teraz czas wprowadzić wszystko w życie! Dziękuję droga Imienniczko!

Ewelina Paciejewska
Ewelina Paciejewska

"Wykorzystałam ten PDF do pracy z moim zespołem. Przesłałam go wszystkim pracownikom jako inspirującą lekturę obowiązkową i kilka dni później zorganizowaliśmy pierwszą telekonferencję, żeby wymienić się pomysłami na wprowadzenie wybranych sposobów w najbliższych miesiącach. Lista fajnie się sprawdza, bo jest daje konkretne punkty wyjścia do rozmowy, więc łatwiej opracować konkretne pomysły dopasowane do swojej firmy.

Polecam każdemu komu zdarzyło się wybiec w planowaniu za daleko i przeoczyć oczywiste sposoby, które są na wyciągnięcie ręki. Niezależnie jaki rodzaj biznesu prowadzisz i czy pracujesz sama czy z zespołem - na pewno znajdziesz przynajmniej kilka punktów, które możesz zacząć stosować od razu. Polecam wydrukować sobie i zaglądać regularnie."

Katarzyna Leśniak
Katarzyna Leśniak

"Otrzymałam od Ciebie pdf "100 sposobów na pozyskanie Klienta za free lub niewielkim kosztem", a ponieważ zdaję sobie sprawę z tego, jak dużo czasu poświęca się na stworzenie takich pozycji i ile serca się w to wkłada - postanowiłam wrócić do Ciebie z informacją zwrotną 🙂

Od października b.r. prowadzę działalność pośrednictwa ubezpieczeniowego jako wyłączny agent Compensy. W czerwcu zrezygnowałam z etatu (z takich czy innych powodów), nie mając "nakręconej" nowej pracy. Powiem tak: jest ciężko jak nie wiem co. Szczególnie właśnie w kwestii nowego klienta. Gdy otrzymałam "100 sposobów..." to rzuciłam się na nie jak kot na myszy 🙂

Przeczytałam od deski do deski najpierw na komputerze i pożałowałam, że od razu nie wydrukowałam, ponieważ wiele punktów chciałam od razu zakreślić (żeby mi nie umknęły). Potem wydrukowałam. Wzięłam plik post it'ów, zakreślacz, ołówek i zaczęłam sobie mazać, zaznaczać, robić notatki.

Jestem zachwycona tym pdf-em mimo, że z wielu punktów tam ujętych zdawałam sobie sprawę. Kilka nawet wprowadziłam już w życie. Ale całą masę zaznaczyłam i będę starała się wprowadzić chociaż parę, etapami, żeby nie łapać kilku srok za jeden ogon, bo to też nie jest dobrze 🙂

Bardzo Ci dziękuję za wysiłek, który włożyłaś w stworzenie czegoś, co - mam nadzieję - pomoże mi na wzrost sprzedaży polis ubezpieczeniowych :)"