loading

Thank you for choosing CosmoThemes and purchasing one of our Premium WordPress Themes your choice is greatly appreciated!

ARCHIWALNE: Relacja z III Konferencji “Jak prowadzić własną firmę i nie zwariować?”

Relacja z III Konferencji “Jak prowadzić własną firmę i nie zwariować?”

4 lutego 2014 /

2014-02-04-konferencja-iii-fb-baner

III Konferencja z cyklu „Jak prowadzić własną firmę i nie zwariować” odbyła się 4 lutego 2014 roku w Millennium Plaza. To spotkanie dotyczyło przede wszystkim zagadnień z dziedziny prawa oraz sprzedaży. Na Uczestniczki czekali – Agnieszka Piesto z wykładem „Rodzaje podmiotów gospodarczych – który najlepszy dla małej firmy i dlaczego? oraz „Prawnik w małej firmie – potrzebny czy nie?”, a także Kamil Sabatowski z wykładem „Sprzedaż w mikrofirmie”.
Nie zabrakło także Gościa Specjalnego, którym tym razem była Pani Klaudia Pignot, coach, autorka książki „SpecBabka – baza pomysłów na siebie”. Podczas przerwy w wykładach Panie miały możliwość zamienić kilka słów z Panią Klaudią, a przede wszystkim zakupić wspomnianą książkę. Oczywiście znalazł się także czas na networking i loterię z nagrodami.


Konferencje-151-1024x822

Do kogo kierowany był cykl?

Konferencje kierowane były do właścicielek mikro i małych firm i kobiet, które myślą o założeniu własnej działalności. Cykl składał się 8 Konferencji, których celem było przekazanie PRAKTYCZNEJ WIEDZY z zakresu prowadzenia własnego biznesu i NARZĘDZI, z których uczestniczki mogły korzystać samodzielnie w swoich firmach. Osoby pracujące na etacie, dowiedziały się jak zacząć, co wiąże się z prowadzeniem własnej działalności, na co trzeba uważać i jak szybko osiągnąć założone na początku cele.

Czym różniły się te spotkania od innych?

Tym, że nie czarowaliśmy, powiedzieliśmy o tym, co tak NAPRAWDĘ wiąże się z prowadzeniem własnego biznesu. Wykłady i prelekcje przeplatały wiedzę pochodzącą z doświadczeń Prelegentów i Gości, ich przemyślenia z tym związane, oraz zestaw praktycznych narzędzi niezbędnych do założenia, rozwinięcia i prawidłowego funkcjonowania mikro firmy prowadzonej przez kobietę.

Dzięki prawdziwym historiom kobiet – tych, które już osiągnęły sukces, tych, które o to walczą i tych, które dopiero zaczynają swoją przygodę, Uczestniczki poznały lepiej siebie – swoje mocne i słabe strony. Dzięki networkingowi przekonały się, że nie tylko one borykają się z problemami w swojej firmie i że nie są z tym same! Spotkały bratnie dusze, otrzymały wsparcie i przekonanie, że to głównie determinacja i upór w dążeniu do celu, są gwarancją sukcesu.

Na jakie pytania i problemy odpowiedzieliśmy podczas cyklu?

  1. Przekazaliśmy praktyczną wiedzę i narzędzia – nie mówiliśmy o tym jak powinno być, tylko jak jest.
  2. Ukazaliśmy realia i obnażyliśmy stereotypy – koniec z bajkami o własnej firmie.
  3. Wspieraliśmy i wskazywaliśmy konkretne rozwiązania, dzięki prawdziwym historiom kobiet.
  4. Pomogliśmy odnaleźć się w nowej sytuacji, również tym kobietom, które prowadzą firmę dłużej niż kilka miesięcy.
  5. Pokazaliśmy jak zarabiać, gdzie szukać klientów i jak się wyróżnić na tle konkurencji.
  6. Pokazaliśmy jak zachować równowagę, tak ważną zwłaszcza w przepełnionym obowiązkami życiu kobiety.
  7. Powiedzieliśmy o tym, jak walczyć o swoje i zwiększać poczucie własnej wartości.

Zakres zagadnień poruszony na wszystkich konferencjach obejmował większość tematów związanych z początkowymi etapami prowadzenia własnego biznesu, każda z osobna natomiast była zamkniętą całością, związaną z innymi w sposób umożliwiający uczestnictwo tylko w wybranych konferencjach.

Wykłady kierowane były do kobiet, które potrzebują inspiracji, funkcjonalnych rozwiązań i świeżego spojrzenia na siebie i/lub własną firmę. Dla tych, które pragnęły coś zmienić, miały ogromną dawkę determinacji i były otwarte na nowe doświadczenia. Do takich osób dotarliśmy!

Podziel się: