Szpilki po godzinach

RELACJA Z #12 EVENTU SZPILEK PO GODZINACH

  1. »
  2. RELACJA Z #12...

26 kwietnia 2014 r, odbyła się już #13 edycja kobiecego spotkania pt. „Szpilki z klasą”! Event miał miejsce w nowej lokalizacji – Millennium Plaza przy placu Zawiszy w centrum Warszawy. Na wszystkie uczestniczki, które wcześniej zapisały się i wykupiły bilet czekały drobne upominki od Partnerów wydarzenia: Original Source oraz Miraculum.

Sponsorem głównym i zarazem fundatorem wspaniałych nagród był Philips. Firma prezentowała swoje najnowsze produkty: LUMEA ESSENTIAL – zestaw do depilacji światłem IPL oraz VISAPURE – urządzenie do czyszczenia twarzy.

Motywem przewodnim spotkania były: rozwój osobisty poprzez wykłady, warsztaty i konsultacje ze specjalistami; wsparcie małych kobiecych firm dzięki Targom Szpilek w biznesie i rozpieszczanie kobiet w strefie beauty.

Nie zabrakło Gości specjalnych: Anna Kalata (polityk, ekonomista i przedsiębiorca, która przeszła niesamowitą metamorfozę: schudła 38 kg, zmieniła pracę, styl i wizerunek) oraz Izabela Makosz (założycielka oraz właścicielka firmy Time for Wax). Obie Panie wygłosiły ciekawe prelekcje na tematy zmian, które można dokonać w życiu oraz prowadzenia biznesu przez kobiety. Jesteśmy do tego stworzone!

Uczestniczki mogły wysłuchać ponad dziesięć wykładów poświęconych różnym zagadnieniom:

  • począwszy od tematów związanych z naszym ciałem i duszą – „Radość to wellness dla duszy i ciała.” – Elżbieta Dąbrowska;
  • poprzez życie w danym wieku – „Życie zaczyna się po 40-tce.” – Magda Bębęnek;
  • także zmiany życiowe – „Chcę od życia więcej! – Zmień działanie przez myślenie.” – Kamila Kruk;
  • oraz plany życiowe – „Czy potrzebny mi plan? Biznes plan na jednej kartce” – Magdalena Wolańska.

Równocześnie do prelekcji, Panie mogły również skorzystać z warsztatów rozwojowych. Bogaty wachlarz poruszanych tematów oferował wybór z tak ciekawych zagadnień jak: „Być doskonałą – marzenie czy złudzenie?” – Elżbieta Lange, „Żeby tak chciało się chcieć – czyli motywacja od kuchni.” – Marta Jagodzińska, „Sekret młodości” – Jolanta Świetorzecka, „Złość – jak z wroga zrobić przyjaciela?” – Kinga Ślużyńska i wiele innych.

Wystawców prezentujących swoje produkty i usługi było blisko pięćdziesiąt. Wśród nich znalazły się między innymi takie firmy jak: Oriflame (kosmetyki), ENNBOW (ubrania dla kobiet), Mary Kay (kosmetyki), Tomoja Projekt (biżuteria), Fiszbiny i Koronki (bielizna), Biosensual (aromaterapeutyczne świece) oraz Niewinnie Słodko (ciasteczka).

Uczestniczki podczas imprezy mogły poddać się metamorfozie, oddając się w ręce fryzjerów, makijażystek oraz stylistów. Przy specjalnych stanowiskach można było uzyskać cenne rady specjalistów od wizerunku. Dla chętnych w cenie biletu była również profesjonalna sesja zdjęciowa prowadzona przez Studio ART-D.

Dla mam, które nie miały z kim zostawić swoich pociech, jak zawsze zorganizowany został Kącik malucha. Dzieci powyżej drugiego roku życia miały swoje atrakcje, w tym między innymi malowanie buziek i sesję zdjęciową.

Pod koniec wydarzenia nie mogło zabraknąć oficjalnych podziękowań w trakcie których odbyło się uroczyste wręczenie nagród konkursowych. Nagrody główne IPL LUMEA ESSENTIAL oraz VISA PURE ufundowała firma Philips. Ponadto Organizatorka Alicja Rudnicka z wielką radością wręczyła Uczestniczkom mnóstwo innych, atrakcyjnych nagród, ufundowanych przez Wystawców, Partnerów i Patronów medialnych tej edycji wydarzenia.

Patronami medialnymi tego wydarzenia byli między innymi: BusinessWoman&Life, E!stilo, Gruper, Baby Shower, Dziecko w Warszawie, Woman-News.pl, ModnAUlica.pl, BeautyMission.pl.

2014-04-26-Szpilki-z-klasą-Logotypy1