loading

Thank you for choosing CosmoThemes and purchasing one of our Premium WordPress Themes your choice is greatly appreciated!

BLOG

JAK WYSTARTOWAĆ Z PIERWSZYM BIZNESEM

To co znajdziesz poniżej to jedna z wielu opcji na start. Sprawdzi się w sytuacji gdy nie masz nic, oprócz całej masy energii, która w szalonym tempie pcha Cię do realizacji własnych marzeń.

Masz produkt lub usługę, która wymiata? Nie masz jednak klientów do których mogłabyś kierować akcję promocyjną i nie wiesz od czego zacząć? Poniżej krótka ściąga. Bez zbędnych opisów, ot, droga na skróty.

1. Załóż fanpage (fp) na FB.
2. Wyślij indywidualną wiadomość do swoich znajomych (tych, którzy mogą być autentycznie zainteresowani treściami, które będziesz publikować) z zaproszeniem do polubienie fp i z propozycją podzielenia się linkiem z ich znajomymi.
3. Dołącz do kilku grup na FB i udzielaj się. Zacznij od przeczytania regulaminu, następnie przedstaw się, a później umieszczaj posty zgodnie z zasadami i pomagaj pozostałych członkom grupy. Niech członkowie zaczną widzieć w Tobie specjalistę! Jedna uwaga – nigdy nie promuj siebie u konkurencji. To zagranie poniżej pasa, chyba, że porozumiesz się wcześniej z adminem.
4. Stwórz płatną reklamę (wystarczy 10-15 pln dziennie, ale wiadomo – im więcej, tym lepiej) i zapraszaj swoją grupę do polubienia Twojego fp. Pamiętaj, by liczba osób do których docierasz w reklamie nie przekroczyła 500 tys. osób.
5. Załóż konto w programie do e-mailingu (Mailchimp.com, Freshmail.pl, Mailerite.com).
6. Przez miesiąc umieszczaj na swoim fp wartościowe artykuły związane z Twoimi produktami/usługami. Jeśli masz stronę www możesz kierować ruch na bloga.
7. Stwórz prezent rozwiązujący konkretny problem lub zaspokoi jedną konkretną potrzebę Twoich potencjalnych klientów, który nawiąże do Twoich produktów/usług.
8. Dodaj prezent do newslettera.
9. Połącz listę stworzoną w systemie e-mailingowym z kontem na FB.
10. Stwórz reklamę na FB reklamując swój prezent, którego odbiór jest równoznaczny z zapisem do Twojego newslettera.
11. W zależności od budżetu utrzymuj reklamę min. 1 tydzień, max 1 miesiąc.
12. W między czasie wysyłaj linki do wartościowych treści kierujące je do powstającej bazy w newsletterze i do osób zgromadzonych na fp.
13. Po 2-3 miesiącach od momentu wysłania pierwszego e-maila do swojej bazy, możesz zaproponować płatne produkty. Pamiętaj, żeby w między czasie serwować fajne treści na bogato.

Zasada jest prosta – najpierw DAWAJ, później PROŚ. Najpierw dawaj, później oczekuj. Nigdy jednak nie rób tego interesownie. Dawaj z myślą o późniejszej sprzedaży, ale nie żałuj. Nie skąp. Dawaj z radością i bez oczekiwań.

Fajne? Chcecie więcej takich shot’ów? 😉
Alicja

Podziel się:
  • Emilia

    Super, o to mi chodziło! Dziękuję:)

II EDYCJA KURSU „ZBUDUJ ZAANGAŻOWANĄ SPOŁECZNOŚĆ ON-LINE I W REALU” WYSTARTUJE W STYCZNIU 2018. ZAPISZ SIĘ NA LISTĘ OCZEKUJĄCYCH, A OTRZYMASZ NIE TYLKO MNÓSTWO PREZENTÓW WSPIERAJĄCYCH ROZWÓJ TWOJEJ FIRMY, ALE I ZAPROSZENIE DO BEZPŁATNEGO MINI KURSU CZY PRZEDSPRZEDAŻY Z 40% RABATEM!